Punaisen auringon alla
Steppenwolf siirtää jylyputkella Teräsmiehen planeetalle, jossa on punainen aurinko, jotta Teräsmiehestä tulisi voimaton. Batmanin ja Big Bardan on löydettävä planeetta ennen kuin Teräsmies tuhoutuu.