Legendaarisen Jeopardyn alkukarsinnassa Karoliina Tuominen, Lotta Backlund ja Shawn Huff taistelevat paikasta Jeopardyn semifinaaliin. Muista tietovisoista poiketen Jeopardyssa kilpailijoiden tulee löytää oikeat kysymykset heille esitettyihin vastauksiin.