Tänään on Jeopardyn toisen semifinaalin aika! Kolme alkukarsintansa voittanutta koko kansan suosikkia tavoittelee paikkaa Jeopardyn finaalissa. Siellä jakson voittaja kohtaa toiset semifinaalinsa voittaneet kilpailijat ja taistelee Jeopardy-mestaruudesta!