Mummon tytöt
Kausi 5, Jakso 19. Tuure osallistuu muotikuvauksiin ja puntaroi ihmissuhteita. Sara ja Ally ajavat Leville ja vierailevat mummolassa. Martina suuntaa kohti Dubaita ja mysteerimiestä.