Taivaan takana
Kausi 5, Jakso 13. Sara tuohtuu lehden tekemästä perättömästä jutusta. Tuure käy äitinsä kanssa ottamassa tatuoinnin vanhan koiran muistoksi. Leo esittelee ravintola Soromnoon, jossa viettää illan ystäviensä kanssa.