The End of Ginni
Ri'Chard, Diane ja Elsbeth Tascioni palkataan neuvottelemaan tilanteeseen, jossa aviomies ja vaimo yrittävät päättää, mikä on reilu kompensaatio lapsen synnyttämisestä. Tilanne muuttuu haastavammaksi, kun myös sikiötä aletaan edustaa oikeudessa.