The End of Eli Gold
Eli Goldin oikeudenkäynti on alkanut. Marissa Gold on osa hänen lakitiimiään. Liz ja Ri’chard yrittävät vahvistaa työsuhdettaan, mikä johtaa yllättävään löytöön, joka koskee Ri’chardin historiaa ja Lizin isää.