#Xmas
Sisustussuunnittelija Jen on ongelmissa, kun designbrändi valitsee hänet sosiaalisen median kilpailuun. Hän esiintyy vaikuttajana, jolla on valeperhe.
Sisustussuunnittelija Jen joutuu ongelmiin, kun designbrändi valitsee hänet sosiaalisen median kilpailuun ja Jenin paras ystävä esittää hänen miestä ja veljenpoika hänen lasta.