Hunting Season
Vastikään eronnut äiti Eva lähtee kylpyläviikonloppuun vaikeuksissa olevan ystävänsä Marlenen kanssa. Valitettavasti hänen ex-miehensä uusi tyttöystävä on samassa kylpylässä - ja hän haluaa ystävystyä Marlenen kanssa.