Vauhti veressä
Yellowstonen kansallispuistossa Benille selviää hurjan LaGrangen suunnitelma etsiä kansallispuiston alle haudattu aarre, mutta Old Faithful -geysirin avulla Overflow vesittää LaGrangen unelmat.