Zombozomaa
Ben, Gwen ja Max menevät suosikkihuvipuistoonsa, joka on uusittu ja nimetty Adrena-MAAksi. Valitettavasti paikan uusi johtaja on Zombozo uusine apurikolmikkoineen.