Älä droppaa tunnelmaa
Ben ja Gwen ovat innoissaan päästessään Maan päivän EDM-konserttiin, kunnes show'n valtaa ääntä manipuloiva pahis Lord Decibel, joka käyttää ääntä aseenaan planeetan tuhoamiseksi.