Pop Ups: A Lipoma Is Born
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Barbara's back lump became more noticeable after she lost 131 pounds. Bob has painful back bumps. Hilda struggles with bumps on her eyelids. Art covers his head bumps with hats.