Pop Ups: The World's Largest Lump
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Dr. Lee assists Ronen with the mysterious lump above his knee. Amber suffers from a debilitating skin disease, Sandy has a neck lump, and Kristy's eyelid cyst is ruining her life.