Pop Ups: Warning: Cystem Shutdown!
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Gerard has nearly 100 lumps varying in size all over his body. No one has been able to help Gina with her bloody lesions. Eric calls the large bump on his head his "on-off button."