Amalgamation and Capital
Merrick goes overboard printing rumors in the "Pioneer," earning rebuke from Swearengen. Tolliver aims to fleece Mose Manuel of his bloodstained profits. Alma's note causes Swearengen to amend his deal with Miss Isringhausen.