Childish Things
Wolcott offers on a rich claim operated by two ornery brothers, and reports to Hearst on their progress. Nuttall unveils his new bicycle -- but some doubt he can ride it. Swearengen and Bullock discuss alternatives to annexing the Hills to Dakota.