E.B. Was Left Out
Tolliver enlists Lee to clean up Wolcott's mess. Stubbs confides in Utter, who overreacts when Wolcott "steps on his toe." Swearengen informs Alma of a Pinkerton agent in camp. She and Bullock confer about her bank -- and other expanding prospects.