1983 Volkswagen Rabbit GTi
The Golf GTi was a symbol of the '80s and gave birth to the term "hot hatch." Mike finds a prime example of a Rabbit, which he believes can be transformed. The market needs cars like this, but Ant has a lot of work to do.