1976 Mercury Capri Mk2
Mike finds a rare 1976 Mark 2 Mercury Capri with the classic 2.8-liter Cologne V6. It's not without its problems, so Ant has to completely overhaul the engine and the interior, while also delivering his own design upgrade.