1995 Volvo 850 T-5R Wagon
Mike finds a true Swedish unicorn: a '95 Volvo 850 T-5R. A station wagon with a racing pedigree. Unfortunately, the turbo is in need of TLC and some left-field thinking is needed from both guys to solve the bodywork issues.