Monster of the Amazon
Deep in the Peruvian jungle, where deadly wildlife lurks at every turn, a supersized beast is terrifying locals. Phil tracks what could be an unknown species, while Jess hunts for evidence that a legendary creature known as Yacumama is on the hunt.