Alaskan Lake Monster
Phil and Jess search whitewater rapids and a frigid Alaskan lake for a legendary beast that's now the target of serious scientific inquiry. Armed with new eyewitness accounts and advanced underwater robotics, the team takes a deep dive for answers.