Mexico's Haunted Cenotes
In the Yucatan, Phil and Jess investigate watery caverns believed to be portals to the Maya underworld. Some say angry spirits are to blame for strange lights and bizarre animal behavior, but the sacred cenotes hide secrets far darker than any legend.