The Duck Brothers/Shirley the Medium
The Duck brothers from outer space kidnap Muriel. They've come to Nowhere to rescue their brother. Then, while digging in search of his lost yo-yo, Courage happens upon a locked box that belonged to Eustace's deceased brother Horst.