Heads of Beef/Klub Katz
Eustace and Courage go into town for a hamburger, and the diner serves up strange-looking burgers. Then, vacationing on a cruise ship that sinks, Muriel, Courage and Eustace end up on a deserted island. The one inhabitant they find is Katz.