Courage Meets Big Foot/Hothead
Bigfoot turns up at the farm. Courage is terrified at first but befriends the gentle monster and must save him from Eustace and an angry mob. Then, Eustace goes to a hair institute that promises hair growth, dragging Courage along with him.