Monster Matchup
For the competition finale, Buddy Valastro and Duff Goldman create monster cakes. Team Buddy works on a radioactive dinosaur, and Team Duff makes a Frankenstein's monster cake of mismatched doll parts. Fifty cake artists crown the season winner.