Ancient Worlds
Buddy Valastro and Duff Goldman face off over cakes featuring ancient worlds. Team Buddy looks to ancient Roman chariot races for inspiration, and Team Duff recreates the Hanging Gardens of Babylon. A panel of 50 cake artists gets to choose the winner.