High Seas and High Stakes
Buddy Valastro and Duff Goldman take to the high seas to make pirate cakes. Team Duff creates a detailed ghost ship complete with special effects to make it ride the waves. Team Buddy builds an unlucky pirate being pursued by a smitten shark.