Kriitiline mass
Lugu väidetavast ekspluateerimisest, kuritarvitamisest ja kinnimätsimisest staaridest kubisevas Hillsongi kirikus. Sõna saavad liikmed, megakiriku asjatundjad ja naine, kelle armusuhe pastor Carl Lentziga viis mehe allakäiguni.