Rubiales vs Hermoso: The World Cup Kiss
Luis Rubiales on Hispaanias laineid löönud protsessil vastamisi kuulsa jalgpalluri Jenni Hermosoga. Kas jalgpalli MM-i suudlus oli seksuaalrünnak?