Lively vs Baldoni: The Hollywood Feud
Blake Lively ja Justin Baldoni plahvatuslik vastasseis, sõna saavad mõlemad pooled. Sõbrad ja õigusala eksperdid uurivad asitõendeid. Kellel on õigus?