Oh Honeymoon
Trixie and David tackle the Oh Honeymoon suite before giving the motel a test run as a wedding destination. Then, newlyweds Gigi Gorgeous and Nats Getty join Jonathan Bennett and Jaymes Vaughan as they all lend a hand with some of the finer details.