Malibu Barbara
With six weeks until the grand opening, Trixie calls in a favor from lifesaver and award-winning actor Leslie Jordan. Then, Trixie hits the beach to channel her inner zen and get inspired for the Malibu Barbara room with pop/punk icon Belinda Carlisle.