Dream Destination: A Surprise Trip
Mexican actor Alfonso “Poncho” Herrera will be the host who will take Karla Souza, Paulina Rubio, Melissa Joan Hart and Tony Dalton to Xcaret, tricked with some excuse or mission, to finally surprise them with a reunion as dreamed of as it is unexpected.