Texas vs. Cali Pt 2
As the matchup between Texas and Cali continues, Birdman, Murillo and Team Texas look stronger than ever. But Boddie and his racers from Cali will not be counted out, and if anyone can lead a team back from behind, it's racing legend Boddie.