Texas vs Kentucky Grudge Night
The infamous Lizzy Musi is back on the streets looking to line up some grudge racing in her car, Aftershock. Meanwhile, the Black Sheep Mafia is ready to show South Carolina that even though they're new, they're certainly not underdogs.