NOLA vs. Black Sheep Pt 1
Brent Self is ready to prove he can stand on his own as his Black Sheep Mafia takes on his former teammates from NOLA. Black Sheep Mafia hopes to demonstrate their strengths while Team NOLA is looking for a win and a shot at redemption against Memphis.