Hard Knocks in Hendersonville
Robert Irvine meets Ray, an ex-con who turned his life around but can't find success with his restaurant, Dreadlife Kitchen in Hendersonville, NC. With bad decor and no systems or identity, Robert must help Ray transform his business and build his brand.