It's Not Rocket Science
Daniel, a former NASA physicist in Huntsville, AL, thought he could wing it in the restaurant business. After 10 years of failures, his soul food spot, Mizz Juju's, needs Chef Robert Irvine's help to save the business and rebuild Daniel's life.