Holding on to the Past
At Rest Haven in Clarksdale, MS, owner Paula's unwillingness to change is destroying her father's Lebanese restaurant and her son's chance of inheriting it. Robert Irvine must teach Paula to trust her son and her staff in order to save the family legacy.