A Lot to Think About
Matt and Caryn consider buying a vacation home in Arizona. Amy ponders her own future and if she will continue to live on the farm. Zach worries Jackson's 6-month checkup could uncover LP medical concerns. Jeremy and Audrey deal with a major disaster.