A Learning Curve
As Pumpkin Season ends, Matt is helped by friend and Pirates of the Caribbean actor Martin Klebba. Amy and Caryn find themselves working together to plan a closing party. Jeremy and Audrey face a health scare. Zach and Tori try to have a date night.