Four Generations of Roloffs
While Zach and Tori navigate life as new parents to baby Jackson, Jeremy works hard to finish home renovations before Audrey gives birth. Tori plans a Father's Day party for all the Roloff dads, and Amy celebrates Zach's first Father's Day in her own way.