Lucas and Findley assume superhero personas, but Findley gets frustrated with being a sidekick. Then, the Mighty Boop and Fly Wonder find a lost baby ant. The duo is to the rescue! Finally, Lucas playfully mimics Bodhi, but he may have offended her.