When Arlo plays too rough, Lucas forms a new friendship with a cactus. Then, Maizie accidentally stings Lucas' butt. This is a shock to them both, but Maizie takes it the hardest. Later, when Bodhi hurts his tongue, it's up to Dr. Lucas to help.