Sleeping Dogs/Skunked/Arlo and the Snake
Lucas and Findley discover a cake, and they try to keep Avocado asleep so everyone can have some. Then, Avocado gets skunked, but thankfully, Lucas helps her laugh at the situation. Finally, Lucas has to convince Arlo that the garden hose isn’t a snake.