Roloffs In Paradise
In Maui, Hawaii, Amy has trouble adjusting to being pampered, but the Roloff kids have no problem enjoying themselves in the water. Matt challenges Zach to overcome his fear of surfing. Zach ultimately rides waves with Amy and his siblings.