Matt on a Mission
Matt's new organization, CoDA (Coalition for Dwarf Advocacy), gets its first mission -- to assist in a dwarf adoption -- and its first success when Chance, a 5-year-old LP child, leaves the hospital with his new average-height adoptive parents.